Gott Nytt År!

Hej vänner!
Hoppas att ni haft det bra i helgen! Vi har haft det riktigt bra. Åt en massa god mat på nyårsafton och sen tittade vi på fyrverkerierna på 12-slaget. Det var första året som Jomi höll sig vaken, han undrade först om det åskade när vi skulle gå ut. Hehe, spännande med fyrverkerier ju.

Nu åker vi snart hemåt igen. Har haft det jättebra häruppe, men någongång måste vi ju hem. Senaste dagarna har vi varit ute och lekt i snön här på gården bara. Idag fick vi till och med morfar att åka i den lilla backen som egentligen var till barnen.

X2000 hade ju kraschat in i stoppblocket på Malmö central. Tack och lov att ingen blev skadad. Hoppas att det inte blir något problem när vi ska åka nu snart. Soso kom till mig igårkväll efter att morfar och han tittat på nyheterna "Han X2000 har kraschat mamma. Men hur ska vi komma hem imorgon då?"
Sen förklarade jag att det finns flera X2000 tåg, puh.

Nähepp, nu ska jag packa. Kl 22:17 ska vi sitta (eller ligga i vår sovvagn) på tåget.

Ha det bra!


---------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: MammaMarie

Gott Nytt År Camol, och välkommen tillbaks till den bittra verkligheten (Malmö alltså)! Nu har du varit uppe och njutit nog utav den norrländska luften och de mysiga människorna där...



Jag önskar dig god fortsättning och inshaAllah ses vi nån fler gång, om inte annat på husseinie?

2011-01-04 @ 22:43:29
URL: http://mammamarie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0