27 oktober

Måste ju skriva in gårdagens datum. För det var ju ingen vanlig dag, det var min födelsedag!
Eller ganska vanlig var den iallafall. Brukar inte fira våra födelsedagar så mycket. Tårta och köper något till mig själv. Sen är det ju alltid roligt att bli ihågkommen, fick många gratulationer på sms och facebook. Det tackar jag för!  Känner mig som ett litet barn som blir uppvaktad när jag såg alla fina kommentarer!

Nu sitter jag på jobbet och planerar inför dagens inköp.

Hoppas ni  har en fin fredag!


---------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: MammaMarie

OMG! Var det din födelsedag?! Grattis kära du :)! Hur hääämskt gammal blev du nu då?! Det skriver du ju inget om. Hoppas du fick några presenter också, och inte var tvungen att köpa ALLA själv... :)!

Kram på dig.

2011-10-31 @ 19:03:50
URL: http://mammamaries.wordpress.com
Postat av: Camol

MammaMarie

Tack! :) Jag är inne på sista året som 20 nånting nu. Hemska tanke. Men brukar intala mig själv att jag fortfarande är ung och att jag trots allt hunnit med en hel del. Bland annat fått två underbara barn!

2011-10-31 @ 23:22:27
URL: http://camol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0