Föräldrarmöte x 2

Idag har det börjt likna höst här i Malmö. Det regnar och blåser och känns inte alls roligt att vara ute.

Igår var vi hemma hos makens bror och hans fru som bjöd på middag. Var bara där en stund sen åkte jag iväg på föräldarmöte på Soso's skola. Tycker alltid det är lika roligt att sitta och höra vad dom gör och få information om olika saker. Hann prata lite med hans fröken om honom på slutet när själva mötet var slut. Annars går ju varje dag så snabbt förbi och träffar sällan hans fröken varken vid hämtning eller lämning så jag tog chansen igår.
Idag är det föräldarmöte igen, men på Jomi's dagis. Tills dess har lite olika saker inplanerade så jag hoppas att allt går enligt planerna. Jobbar/pluggar nu, sen har jag en tid att passa kl 13. Efter det blir det att hämta barnen, äta middag (laga middagen också?). Klockan 16.30 ska barnen iväg med deras pappa till klubben där han håller i barnträning. 16.45 ska jag träffa några klasskompisar för att sammanställa en sak vi ska lämna in imorgon. Och sen börjar föräldrarmötet kl 18. Tur att alla ställen är nära varandra och nära hem till oss så att resvägarna inte blir långa iallafall.

Hoppas att vi är hemma runt 19.30-19.45 så att barnen äter kvällssmörgås och sånt innan dom ska gå och lägga sig kl 20....

Så nu vet ni vad jag har för mig idag, fullbokad!



--------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0