13 september

Hej på er!
Har helt försummat bloggen sista veckan. Dagarna har bara flygit iväg med olika saker att göra hela tiden. Vi har lämnat in bilen så vi har promenerat massor. Eller barnen har cyklat och jag har gått raska promenader varje dag. Till och från skolan och dagis. Laddade busskortet så att jag kunnat ta bussen till min skola iallafall. Även om jag gillar snabba promenader så är jag JÄTTEtrött på att gå just nu. Idag har vi fått låna en bil, så skönt!

Vi ska dessutom köpa en ny bil så har varit på jakt efter en modell som är bensinsnål men ändå någorlunda rymlig. Tips någon? Funderar på Toyota Corolla eller Opel Astra. Halvkombi. Får se vad det blir.

Annars rullar allt på som vanligt. Eller inte riktigt som vanligt eftersom vi inte har någon bil då. Men ja nästan som vanligt.


-------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0