18 april

Hej!
Här kommer veckans (?) uppdatering. Nej men jag ska faktiskt bli lite flitigare med att uppdatera. Har jag kanske sagt tidigare också? Nåja.

I helgen fick vi storfrämmande från Norrland. Min kusin och hennes man kom förbi i lördags. Dom gjorde en runda här i södern och kom förbi över dagen. Riktigt trevligt var det! Precis den dagen dom kom var det stålande sol och varmt. Så dom fick se hur vi har det här menar jag. Innan och efter att dom åkt upp till vintern igen så är det inte lika varmt här heller längre. Men dom fick ett bra intryck av Skåne i alla fall.

I söndags var vi iväg till Hököpinge på brottningstävling. Soso var efter två obesegrade tävlingar nu väldigt säker på att han skulle vinna nu också. Men det blev ett brons. Han blev lite besviken men dom var riktigt duktiga faktiskt. Lika stolta är vi för det!

Körsbärsträden har börjat blomma och är ju bara så fina. Tycker även barnen. På något sätt hann någon knipsa av en bit innan jag hann säga klart "n-e-j s-å f-å-r m-a-n i-n-t-e..." försent. Men nu pryder den vårt köksbord istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0