10 maj

Sätter gårdagens datum som rubrik för igår var ingen vanlig dag, för det var min Jomis födelsedag, Hurra hurra hurra!

Kan inte riktigt fatta att min "bebis" är 6 år nu. MashAllah. Firade honom bara lite igår. Nästa vecka ska vi göra kalas till honom för hela familjen inklusive mina föräldrar och bror som kommer ner och hälsar på oss. Det ser vi fram emot!

Senaste veckan har det inte varit lika fint väder, regn och grått, men varmt i alla fall. Igår var vi och tränade. Barnen BJJ och på vårt träningspass för tjejer körde vi pilates. Första gången jag provade det och AJ! Trodde inte att pilates var så jobbigt. Det var nästan två veckor sedan jag tränade sist så jag skyller på det.

Barnen i tisdags utanför träningen. Hittade maskros bollar (eller vad man kallar utblommade maskrosor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0