27 maj

Alldeles underbart vilket fint väder det varit i veckan. Mellan 25-28. Bara älskar sommar och värme! Idag var det lite svalare, runt 20 grader.

Har börjat med abaya, arabisk långklänning. Tycker det är så vackert och stilfullt. Har haft det innan ibland också men mest hemma när vi fått besök. Har haft en längtan att utvecklas mer och har sett upp till mina systrar som har detta plagg. Efter att ha haft abaya några dagar nu känner jag mig otroligt nöjd och avslappnad. Både i kropp och själ. Både bekväm och stilig och riktigt skönt nu när det varit så varmt. Får se om det kommer någon bild på min nya abaya stil.

Syrenerna blommar för fullt och luktar ju så gott när man är ute. Glömmer för ett ögonblick att vi bor mitt i stan. Hehe.

Barnen tyckte att dom skulle ha lite vatten när vi var utanför träningen i måndags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0