Roligt tandläkarbesök

Var hos tandläkaren idag. Eller egentligen var det hos en tandhygienist. Och inte ens det föresten, en student fick jag komma till. Ja den vanliga tandhygienisten var med också och eftersom båda skulle göra allt så tog det, ja typ... dubbelt så lång tid också.

Fick världens fnitterattack mitt under besöket också. Väldigt oväntat. Måste varit första gången någon suttit och skrattat i en tandläkarstol. Eller?

Det var nog för att det var just en student också. Man brukar ju få en sån grej i munnen som suger upp saliv men det fick jag inte hela tiden. Tydligen är det inget fel på min salivproduktion heller så när verktygen åkte fram och tillbaka så blev det plötsligt en liten fontän ut ur min mun. Varpå studenten också ryckte till och blev lika förvånad som jag - Va, vad var det!? Det var inte jag i alla fall! Och tittar på sina verktyg. Vad är det för verktyg som används egentligen. Det ska ju inte komma vatten från dom här... Alltså sen kände jag mig som ett 10 år gammalt barn som inte kunde sluta skratta. Men det lättade upp tandläkarbesöket i alla fall.

Blir ingen bild på det. Ni får föreställa er själva hur det såg ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0