26 juni

Idag har vi grillat fisk. Trotsade regnet och hämtade fisk som vi grillade utanför svärmor. Eller det var maken och hans bröder som fick stå ute och grilla medan vi satt inne och väntade på att maten skulle bli klar. Grillad fisk är ju bara så gott!

Var till barnmorskan idag och mättes och kontrollerades. Bebis växer bara fint...och jag också höll jag på att säga. Har gått upp 19 kg nu. Nytt rekord.

Sista veckan har jag blivit helt uppsvullen också. Lägg till foglossningen på det och ni har mig, vaggande fram som en pingvin. Hehe. Benen känns som ballonger som håller på att bombas när jag sitter på dom.

Jomi lekte med min lur och tog den här bilden. Lite suddig vilket sammanfattar mitt tillstånd nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0