16 mars

Idag var barnen hem till några kompisar. Hämtade dom på kvällssidan sen tog vi en lite sen filmkväll... Tills dom slocknade i soffan. Tar på krafterna att leka hela eftermiddagen och kvällen.

Köpte en ny tunn slöja sist jag var in på Netto. Man vet aldrig vad man hittar där. Egentligen är det väl en sommar slöja eftersom den är så tunn. Tänkte förbereda mig lite för en varm sommar...hoppas kan man ju alltid. Gillade mönstret. Fastnar annars lätt på enfärgade.

Såg nu att tavlan bakom gör att det ser ut som att jag har kattöron men det bjuder jag på ;)


Kommentarer
Postat av: Olivia

Söta du!

2013-03-17 @ 00:58:35
Postat av: M

Så fint!
Märkte inte ens tavlan om inte du hade nämnt det hehe :D ;)

2013-03-18 @ 20:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0