Nya rullor

Vad hände! Jag som trodde sommaren var här för att stanna. I helgen hade vi upp emot 30 grader. Härliga tider. Förutom att jag märkte att jag inte alls är samma person som mitt ogravida jag. Jag som älskar värme och sitta och grilla mig i solen. Nu höll jag på att flyta iväg och kvävas i värmen. Tack och lov för slush ice. Men jag klagade inte! Vill ändå ha varmt och skönt.

I helgen var vi på kalas i lördags hos barnens kusin som fyllde år. Och i söndags var vi hem till några andra vänner och släktingar. Varmt, varmt är det enda jag minns.

Nu då, både idag och igår har temperaturen störtdykt och regnet öser ned. Inte alls roligt men det behövs väl vattnas lite ute antar jag. Gräset och buskarna menar jag.

Var och köpte rullor (rullskridskor/ rollerblades/inlines?) till barnen häromdagen.

Helst ville dom ut och åka direkt. Soso är riktigt duktig på att åka men Jomi var lite vingligare. Det har dock inte varit nåt bra ute-och-åka-ruller väder så än så länge har dom fått träna lite inomhus. Fördelen med att bo i hyreshus med en lång källarkulvert...

Ingen bild på det.

Vi hörs så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0