1 oktober

Nu är det verkligen höst på riktigt. Höstjackorna är på och jag vill nästan ha på mig min inomhus också. Det är så kallt! Våra element är iskalla trots att jag ringt och påpekat det. Tjockstumpor och långärmade pyjamaser. Stackars Momi skulle behöva vantar också på sig i sängen. Hans små händer blir iskalla om dom hamnar utanför täcket. Inte okej. Hoppas dom låter oss få lite värme inomhus snart. 

I helgen var vi till Vinslöv där Soso var med på en brottningstävling. Vi åkte iväg tidigt på morgonen och när vi kom fram var det 0 grader. Det var vi inte beredda på. På dagen blev det dock varmare, ca 15 grader.  

Momi sitter och leker i sin stol. Han gör allt för att försöka ta leksakerna som är framför honom. Sprattlar med benen, viftar med armarna och gör små pustningar och gurglingar. Det är så roligt att se honom leka. Eller vad man kan kalla det för. Två månader är han nu vår lilla bebis. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0